Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мілінчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Мілінчук В. І. 
Психолінгвістична корекція мовлення постінсультних пацієнтів [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мілінчук В. І. 
Внутрішня картина здоров’я та її вплив на мовленнєву реабілітацію пацієнтів після інсульту [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 18. - С. 172-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_18_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мілінчук В. І. 
Експресивна дислалія як мовленнєве порушення у дітей [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Психолінгвістика. - 2015. - Вип. 18(1). - С. 70-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2015_18(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мілінчук В. І. 
Інтенсивна мовленнєва корекція з відновлення мовлення: психолінгвістичний інструментарій [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_1(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мілінчук В. І. 
Роль свідомого контролю в динаміці мовленнєвої діяльності постінсультних осіб із моторною еферентною афазією [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_20
Викладено результати дослідження реабілітації мовлення осіб після інсульту у відновлювальний період. Установлено, що свідомий контроль, який переважно збережений у цієї групи осіб, відіграє важливу роль у корекційній роботі. Викладено основні нейропсихологічні принципи, які надають змогу використати потенціал свідомого контрою у психічному відновленні досліджуваних після інсульту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.093 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Мілінчук В. І. 
Мовна здатність і мовна активність дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 27. - С. 91-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_27_10
Розглянуто аспекти мовної здатності й мовної активності в контексті розвитку дитячого мовлення. Мовну здатність автор тлумачить як рівень оволодіння лексичною і граматичною будовами мовної системи. Мовна зданість втілюється в мовній компетентності. Мовна активність визначається як ефективне використання мовних знань на практиці в конкретних ситуаціях. Сприйняття мовної репрезентації відбувається на основі стимулу - мовного сигналу. Це психолінгвістична діяльність, позаяк вона не може відбутися без мовної компетентності. Знання мови потрібне людині, щоб відтворити та сприйняти фонологічну репрезентацію мовного сигналу. Є чітка послідовність у розвитку й опануванні мови дитиною, що не залежить від конкретної мови, яку вивчають, хоча деякі її аспекти можуть видаватися легшими, ніж інші. Ця послідовність представлена переважно психофізіологічними, нейропсихологічними і соціокультурними чинниками мовленнєвої діяльності. Результати теоретичного аналізу надають змогу встановити емпіричні референти мовної здатності й мовної активності. До них належать, відповідно, мовленнєвий розвиток і поняттєве мислення. Результати вивчення мовної здатності й мовної активності засвідчують їх важливість для якісної мовленнєвої діяльності дошкільників. Результати емпіричного дослідження засвідчують недостатній розвиток мовної здатності й мовної активності дошкільників та потребу створення психолого-педагогічного супроводу для розвитку мовленнєвої діяльності цієї вікової категорії дітей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.062 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мілінчук В. І. 
Психологічні прояви вербально-логічного і наочно-предметного мислення у мовленнєвій діяльності молодших школярів [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 1. - С. 143-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2015_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мілінчук В. І. 
Специфіка емпіричного вивчення мовлення пацієнтів після інсульту з моторною афазією [Електронний ресурс] / В. І. Мілінчук // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського